söndag 28 november 2010

Vi hade en riktigt rolig kväll igår.Vi spelade Rappakalja jag och Angelica o syrran med mina barn och några av deras vänner.Ingen kunde reglerna så det blev lite hur som helst.Men mycket ljugande och tokiga svar blev de iallafall.
Sen drog vi äldre "ungdomar" till Falun och dansade.Kvällen avslutades vid Maestro pizzeria.Det är helt galet.Det går snabbare att få sin mat där än på Mc Donalds.Jag ljuger inte.Det mer eller mindre flyger pizzakartonger där inne.Goda är dom oxå.Även om man undrar om det var så jäkla nödvändigt när man sitter där proppmätt;-)



Jag va tvungen och ta kort på flaskan Angelica köpt.Visst var den fin?


Idag blir det en lugn första advent för min del.Först ska jag röja upp här.När jag orkar.Ni vet det tar på krafterna och dansa en hel
kväll;-)


                         "Det gäller att ha många hårda ben
 i näsan om du ska jobba med politik"

Trygve 10 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar