fredag 12 november 2010

Började dagen med en fika med tjejen med den vackraste namnet.Jenny heter hon:-) Jag lärde känna henne när jag pluggade till undersköterska-99 sen tappa vi bort varann några år tills vi hittade varann på facebook igen.Facebook är ju bra när man  vill få kontakt med gamla vänner.Sen kollade vi runt i en del affärer, men det blev inte mycket shopping.En rosa t-shirt för 50:- och en farsdag present blev det.
När jag sedan skulle åka hem kom jag till min bil på parkeringen, då har nån idiot parkerat 15 cm från min bildörr.Åh va arg jag blev,nu är ju jag vig o frisk så jag fick klättra in på förarsidan.Men om det vart någon gammal? eller nån som har ont??skulle den stackarn fått vänta tills du handlat klart eller?Ja ja men ska aldrig sluta förvånas;-)



Dom här gardinerna beställde jag igår.Tror  att de kommer bli fina i mitt kök.Hoppas jag aldrig kommer tröttna på vitt, för den dagen kommer de bli dyrt o byta ut allt....


Nu blir det jobb fram till 19 sen har jag tagit lite komp.I morgon har jag oxå tagit ledigt hela dagen.Jag har jobbat så mycket extra varje frivecka  så jag behöver lite minisemester.Det är jag värd!;-)





"Man behöver en vän som kan hjälpa till att leka" Klaus 9 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar