tisdag 16 november 2010

Köksångest

 Vilken underbar vinterdag o vakna upp till efter ett nattskift.Jag tycker det är underbart med snö, vita träd och dessutom sol!Man blir ju lixom lite piggare och gladare.
Efter och ha pratat med syrran Anneli som satt hemma o hade köksångest för hon ska göra om hela köket,bestämde jag mig för att åka dit o hjälpa till med alla svåra val av tapeter, kakel, luckor, handtag osv.Jag tänkte det skulle bli superkul att hjälpa till.Men fy sjutton det slutade med att jag fick köksångest jag med.Det finns för mycket o välja på och allt ska passa ihop.Tänk bara kökshandtag.Massor av färger, former och modeller.Och det är bara EN liten sak av allt som ska beslutas om.Det bästa med och åka dit idag, var och åka hem igen och lämna alla beslut till min förvirrade syster;-)*hehe* Men jag vet att hon kommer få ett underbart kök,när hon bara bestämt sig;-)





Söt skylt.Som gjord för min syster!


Annelis kille gillar kaffe.Han dricker kaffe ur en vas och han är en jäkel på att baka.Dom godaste copcakes`en jag någonsin ätit.Och nej jag skrev inte fel, han jobbar som polis min systers trevliga kille och då blir det ju självklart Copcakes:-) hehe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar