torsdag 25 november 2010

 Jisses vilken intensiv dag.Igen.Upp klockan fem o for till jobbet.Sen drog jag och Rita till Borlänge efter jobbet o shoppade julklappar och en massa saker man "behöver" på Dollarstore och Lager 70.Rusta och Lidl blev det oxå.Och vi hittade så klart ännu mer grejs.
-Jag ska bara ha vita bönor på Lidl säger jag till Rita.Men 4 kassar senare är jag ute ur affären med mina bönor;-)Jag handlade så mycket mat, tom en julskinka och det är enda stället man kan storhandla på och bli glad när man ska betala.Hela 340:- för en 4 kassar fulla med mat

(japp, adventspyssel och julskinka för tidigt)Börjar balla ur här;-)*hehe*





Efter shopping och jobb så var det dax för matlagning.Chili con carne blev de.Jag älskar att laga mat i min gjutjärnsgryta.Jag vet inte vad det är men jag älskar att laga mat i den där fula oranga grytan.Proppmätta blev vi.Tror jag ska gå in för att laga äcklig mat eller kanske söka till Robinson  nästa år?Då lär man ju komma i jeansen igen iallafall.*hehe*



Dagarna är på tok för korta.Ibland känns det som man inte hinner nånting fast man egentligen hållt igång precis hela dagen?


Blev ett himlans dåligt kort men jag tänkte visa er hur full bilen blev efter vår "lilla" shoppingtrip*hehe*(Kanske lika bra det vart lite dåligt så ni slipper se;-)


"Prästen frågar om man vill gifta sig med den som står brevid eller om man hellre vill ha någon annan.Oftast är det ingen annan där,så då svarar man ja"

Emil 7år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar