torsdag 11 november 2010

Oj oj oj....Varför skulle vi ha så trevligt igår??Kan inte vi ha lagomt roligt nån jäkla gång?Sippra på lite öl, vara lite mer normala? Men NEJ vi  kan lixom inte de.Vi har helt enkelt för roligt.Nästa gång ska jag gå ut med nån tråkig jävel och sippra lite på en öl,så får de bli!;-)


Så här pigg va Daniel idag och han bad mig flera gånger-SNÄLLA styckmörda mig!Då är de illa, riktigt illa;-)Han är rolig den där Daniel.Varje gång nåt är jobbigt så säger han styckmörda mig!!!
Helt normalt?!! nej just ja, nu är vi ju inte helt normala heller och vet ni, livet blir lite roligare så:-)

Just nu älskar jag min soffa extra mycket,så nu tänker jag umgås med den istället för er en stund:-)




"Vänner i stort och smått betyder att två stora inte vill ha en liten med sig" Ditte 8 år

1 kommentar:

  1. Tänk vad man kan retuschera i Photoshop. Som jag minns gårdagen var jag fantastiskt pigg, alert och charmig som alltid...

    SvaraRadera