måndag 29 november 2010

Godmorgon

Vaknade upp till-15.Onödigt kallt.Jag och en kompis bestämde  igår att vi skulle ut o promenixa idag på förmiddagen men
 ingen av oss blev direkt sugna på att gå ut i kylan.Värmen inne, tända ljus och raggsockor lockar bra mycket mer än frusna fingrar och tår.

Förra året när det var som kallast frös både bildörrarna och låset till mitt hus.Min bästa pryl i handväskan var defenetivt låsolja.
Jag har en stor handväska.Jag har massor av onödiga grejer där i. Ärligt talat finns nog ett helt överlevnadskit om jag så 
skulle behöva en vacker dag
*hehe*


Hittade den här fina ljusstaken som skulle vart fin på min öppna spis.Hittade den på "favoritsaker.se" 359:-


"Min mamma jobbar med gud.Hon jobbar på ett kyrkokontor,så han är hennes chef.
Och min farbror är pessimist.
Han spelar orgel i kyrkan"

Lydia 6 år
 

1 kommentar:

  1. Det är ju tur att du har en stor handväska... du har ju aaaaaaaaaaaaaaaldrig tappat bort någonting i den...hihihi. ses på jobbet snart

    SvaraRadera