lördag 20 november 2010

Fest med häst

 Jag gillar inte alls trav lika mycket idag som igår.Inte en endaste krona vann jag.Hästarna jag tippade på galopperade och jag tror varenda en kom sist.Huvudvärk har jag också och de är det där travets fel;-)Jag änt BITTER jag heller....*hehe*
Vi gick runt på stallbacken och skulle kolla in hästarna.Trodde vi.Men jag tror vi var så många och lite halvens onyktra så vi såg knappt nå hästar och det var nog lika bra de;-)Det var mest kallt och vi längtade till maten och ölen inne i värmen istället.

God mat, goda öl o en jäkla massa spelande blev det.En toppenkväll helt enkelt:-)




Skål kära vänner (Är ni lika snygga idag??*hehe*)



Kvällens travexpert och turgubbe!


Någon hade en kikare(?)med sig på krogen.Vilken bra ide lixom.Så man verkligen kan spana.Ordentligt!*haha*

"Men guuuuuuuud vilka fula brallor den där har"

"skiftlagets söta kärlekspar"





Första drinken kort

Sista drinken kortet;-)


Tack för en skitrolig kväll kära vänner!Till våren då gör vi om den här travkvällen tycker jag.Och då.... jäklar ska jag vinna penge som bara F****************N;-) Mohahahahahaha.......





"Det viktigaste för en politiker är att han vänjer sig vid att inte höra på vad folk säger"

                                        Markus 8år

1 kommentar:

  1. Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!!!! WE ARE TOTTENHAM, WE ARE TOTTENHAM, SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER TOTTENHAM FROM THE LANE.

    SvaraRadera