tisdag 2 november 2010

Shoppinglycka med lite ågren

 Har haft en riktigt mysig shoppingdag med min kära syster Anneli, som för övrigt undrade om hon skulle få betalt nu när hon blir kändis i min blogg....haha....
En fika på ett litet mysigt cafe och en hel del fnissande blev de!

Jag hittande naturligtvis en mössa jag bara MÅSTE ha, som egentligen var alldeles för dyr men jag har alltid en massa bra ursäkter. "den är jag värd" "äh, jag ska ju jobba extra" "jag kommer aldrig hitta en såååååååån fin igen" o bla bla bla.....Tror alla vi shoppingtokiga tjejer har våra egna ursäkter;-)
Ibland när jag har haft ett förhållande så gömde jag kläder när jag kom hem, sen när mannen i fråga sa: har du köpt en ny tröja? näääeeee den här gamla trasan har jag haft huuuuur länge som helst;-)Varför ska man inte kunna unna sig nåt dyrt och fint ibland UTAN o få lite ågren? Jag får ju aldrig de när jag köper nåt till barnen, men bara för de är till mig själv då kommer den där förbannade shoppingångesten... va sjutton...Jag är VÄRD den!!!!!!:-)

 Mössan med favoritfärgerna lila o turkost <3

Var ner på kyrkogården och tände ett ljus för mina älskade mamma som gick bort 2002.Jag har en grej som jag alltid måste göra när jag är där.Jag gräver alltid ner en ciggarett till henne eftersom hon rökte,så att hon njuta av en god cigg där uppe i himlen. Jag Saknar henne så enormt mycket.....
"Man kan mycket väl bli kompis med någon från Afrika.Det är bara att fråga på Afrikanska om han är dansk"  -Daniel 8 år

1 kommentar:

  1. Du är absolut värd mössan!! O dessutom var den sjukt snygg!!! Tror jag skulle behöva köpa mössans tvilling!

    SvaraRadera