måndag 22 november 2010

 Igår blev det adventspyssel.Stjärnor, gardiner och ljus åkte fram.Jag kunde inte hålla mig.Det behövs i tråkigaste mörkaste november.Vem bryr sig om man pyntar för tidigt?
Skulle det inte vara värre om man pyntade för sent?
Typ på annandag jul eller nåt;-)

Jag är tidig med pysslet.För det tycker jag är roligt.Värre är det med julklappar.Några få har jag köpt och jag blir lite smått stressade över alla människor som skriver på facebook att dom är klar. KLAR. nuuuu??
Fast jag måste ge mig själv en stor eloge iallafall.För "julklappar" till mig själv det har jag hittat för många av istället;-)Kan inte tonåringarna nöja sig med att vi(jag) har fått nya gardiner, kuddar och grejs?Kan de aldrig va nöjda? jag är ju nöjd.Skitnöjd. *hehe*
Loppisstakarna som blivit målade.Blev jättefina tycker jag!
Tja har man ingen ved så får man elda lite ljus där med.....

Alla ljusen är redan tända här...så jag säger bara
God Jul på er;-)



"Man ska äta mycket skinka på julen.Och så ska man tänka på Jesus Kristian.Och så är det väldigt mycket bra på tv"

Anders 7år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar