fredag 26 november 2010

Lycka är att komma hem och hitta den här fina blomman som min älskade syster Carina köpt till mig.Tänk vad glad man kan bli av en blomma:-)Min äldsta syster är så otroligt snäll och omtänksam.Jag är så glad att jag har mina storasystrar(jag måste ju skriva "storasystrar" för det får mig att känna mig så ung(hehe)Lillasyster låter ju så sjuuuukt bra.Pappa kallar mig för "lilljäntan" än.Och hur jäkla bra låter inte de lixom???YEAH!!!!*hahahahahaha*


Efter lite skönhetssömn på eftermiddagen(klockf*n ringer 04.40)så åkte jag och hälsade på min kära kusin från Stockholm som är här och hälsade på sina föräldrar.Mira väntar sitt första lilla mirakel som kommer i februari.Hon är så otroligt vacker med sin bebismage.Det är nåt magiskt vackert med gravida kvinnor.Och jag  längtar sååå tills det lilla miraklet kommer:-)
Mira är världens goaste och jag längtar redan till jul då vi ses igen och ska ha riktigt mysigt julmys hon och jag!:-)



Saffran o pepparkaksbak .De godaste bullarna jag nånsin ätit.Massor av smör och mandelmassa.Jag önskade ni fick smaka hur vansinnigt goda de blev! Hon är inte LITE duktig på att baka och laga mat min kusin.Jag är glad på ett vis att de där bullarna ligger i hennes föräldrars frys nu
och inte min, för annars skulle alla ligga i min  bullmage snart;-)


Nu ska jag och Jimmy äta julskinka på vörtbröd och kolla på Idol.En kall öl till det.Men bara en, jobb i morgon igen.Men i morgon kväll...DÅ blir det flera för då blire tjejfest:-)



"Jesus dog när han brändes på bål.Lucia försökte rädda honom,då började hennes hår att brinna.Som tack fick hon en krona och en väldigt vacker vit klänning"

Synne 7 år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar