onsdag 10 november 2010

Afterwork

 Idag ska jag och några jobbarkompisar på "Afterwork".Middag ska vi också inta på nåt ställe.Vart vet jag inte, vi får helt enkelt ha omröstning över en öl på Pitchers först:-)Jag har helt underbara jobbarkompisar. Vi är  tre tjejer på mitt skiftlag resten är killar.Vi är ca 22 tror jag.Vi gillar att umgås på fritiden och hitta på nåt skoj.Ålandsresor, ölprovning ,gocart, hemmafester,fotbollsfester, onsdagsfester, travfester, grillfester är några de fester vi haft ( sen åkte vi faktiskt längdskidor också i vintras om man nu ska säga nåt som inte börjar på fest:-)
Men vi är ganska duktiga på att hitta på namn för att ha en fest.Spritfest har vi haft ett par gånger,då var det Bacardi razz med goda hallon och fruktsoda en kväll...Ja det finns lixom tusen olika namn för oss för att ses och ha skoj.Idag är namnet After work.Det låter fint,ungefär som vi är advokater eller nåt.Nu är vi ju inte direkt det.........;-) Men pappersbruksarbetare får väl oxå ta en liten after work(fest)!!!!;-)


Sen har jag beställt två nya glasögon som har kommit som jag ska försöka hinna med och  hämta innan AW:en. Ska visa er i morgon hur de ser ut.Glasögon vill man ju gärna ha fler par av så man kan byta lite ibland.



Nej ni kära bloggläsare, nu måste den här tjejen...heter det tjej förresten när man är 36? äh struntsamma..Jag vill inte va en kärring än iallafall. Det får vänta ett tag till;-)
Nu måste den här TJEJEN sova en sväng, har man vart uppe sen 04.45 och ska på en "flashig" after work så är det ju inte nåt vidare om jag somnar mitt i maten ;-)







"Att vara trofast är att rädda nån så att man själv dör"
                           Anne 9 år

3 kommentarer:

  1. Haha ni kan väl leka att ni är advokater ikväll ;-) Ha det så himla kul! kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vad det var för något i maten igår som gör att mitt huvud bultar så in i helvete idag. Jäkla Bengt. ;-)

    SvaraRadera