tisdag 23 november 2010

Äntligen kom gardinerna jag gått o väntat på.Blev som ett nytt rum:-)

Dagen har bestått av extrajobb, möte och kakeljakt.Tror min syster har hittat en favorit efter och besökt Faluns alla butiker vi kunde hitta kakel i;-)

Blev glad idag av min systers kommentar när hon kom hem till mig hon sa:
- Jag kan inte förstå.Du har bara vitt och ändå har du så mysig och varm känsla i ditt hem:-)



Det enda bra med mörkret är att de är så vansinnigt härligt att tända alla lyktor o ljus och bara mysa!



"Polisens uppgift är att rädda människor som är
 i nöd och näppe"

Line 6 år

3 kommentarer:

  1. Din nya profilbild är på sidan är riktigt bra. Måste vara en sjuuukt bra fotograf som tagit den bilden....

    SvaraRadera
  2. Håller med din syster Jenny, du har jättemysigt i ditt hem, man känner sig liksom hemma:)

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!Jättefin blogg.Beställer du oxå hissgardinerna från textilonnet?Det gör jag.Billigt och riktigt shabby.Fint du har fått det:)Kramar/Malin P-Håll

    SvaraRadera