söndag 7 november 2010


 Igår kom min jobbarkompis Angelica och hennes vän Catta hit för en tjejkväll med vin och senare utgång.Ut och svänga våra "lurviga" var målet för kvällen och det gjorde vi.En helkväll på dansgolvet blev dagens motion;-)
Angelica hade så läckra högklackade skor på sig, men det slutade med barfotadans o blåsor.Men inte slutade hon dansa för de heller:-) Hon är rolig den där tjejen och en riktig toppenvän!

En riktigt skitkul kväll blev det och det är väl enda gången man orkar trängas med folk.Litet dansgolv, för mycket folk och alla flaxar hit o dit,men man är bara glad.Dansa är så galet kul,allra helst när det kommer favoritlåt efter favoritlåt:-)
Senare på kvällen blev de inte så mycket tjejkväll när ungdomarna kom förbi och ville prata en stund.Det är kul att de vill umgås och sitta och prata med oss "gamlingar" ja eller vänta här nu....  ska man säga gamlingen kanske? jag var ju defenetivt äldst här igår;-)


Jag blev så himla glad för ett mess som jag fick av ett av mina barns vänner idag, han skrev" Du är en underbart snäll mamma och en bra kompis som ställer upp för mig och alla."
Gissa om det värmde ett mamma hjärta:-)
De är bra goa mina barns vänner.De hade även vart hit och städat upp efter tjejfesten igår.Herregud inte va jag så snäll när jag va i deras ålder iallafall!Goa pojkar de där!!!




Catta visade sig vara en jättetrevlig tjej.Kul att träffa nya människor:-)




"En vänskap kan vara hela livet.Det har jag själv upplevt." Tobias 8 år

1 kommentar:

  1. Du är en riktig toppenmamma jenny=) o goa pojkar har du verkligen, så du ska vara riktigt stolt :)))!!!
    O kul ser det ut som ni hade ;)

    SvaraRadera