lördag 6 november 2010

Myskväll

 Igår kväll var jag till min kompis Malin som bjöd på jätte goda laxtoast.Det blir alltid en massa tok o skratt för vi har nog rätt sjuk humor båda två.Vi kollade på "sex in the city 2" som var riktigt dålig mot den första filmen.Men en del skratt blev de, mestadels nu när jag tänker efter när de va nåt lite "snuskigt".

Malin har två katter,en jätte liten som blev född med en defekt.Den har jätte korta ben.Han heter Bosse efter hennes pappa. Bosse är jätteliten o söt.
Sen har vi den andra katten som heter "Lillan".Den största katt jag någonsin sett tror jag.Lillan o Bosse är från samma uppfödare,men en blev liten o kort o den andra blev stor och tjock.När  "Lillan " går runt i deras hus låter det som en hund trippar omkring.




Under hela filmen hade jag "Lillan" i knät.Båda mina ben somnade och det kändes TUNGT kan jag säga, men den är ju så go så jag hade inte mage o ta bort den heller.....


"Om man inte har någon vän är det bara att lånaen av nån annan" Nadia 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar