tisdag 23 november 2010

 
 Godmorgon!
Vad mysigt det är och vakna när det är mörkt.Tända en massa ljus och koka en kopp gott kaffe och vakna i lugn o ro.Det bästa som finns är och slippa stressa iväg på morgonen! På mitt förra jobb  jobbade vi dagtid och började 05.30 varje morgon.Det var en mardröm.Tiderna alltså.Helt yr i huvudet stressade man iväg,eftersom jag sov lite för länge varje morgon.En gång insåg jag efter tre timmars jobbande att jag gått runt med byxorna ut o in.Jag hade såna där fina svarta prasselbyxor.Då ska ni veta att jag hade vart upp o fikat med mina jobbarkompisar oxå.Ingen sa nåt.På rumpan hängde en ficka i ett par trådar och sömmarna syntes ju rätt rejält om man säger så;-) Så jag ringer min kompis o skrattar o frågar varför inte de sagt nåt??
-Ja jag tyckte de såg lite konstigt ut säger hon.Men jag tänkte att det va senaste modet......
 Pappersbruksmode a la Jenny????
*hahahaha*


"Nyårsafton är en helt vanlig dag.Utom för raketerna som släpper ut sina askar.De spyr av glädje"

Thomas 7 år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar