torsdag 11 november 2010

 Det blev en rejäl pubrunda igår.Först hamnade vi på Pitchers där vi tog en öl och bestämde att vi skulle gå till Mariannes och äta.Killarna va sugna på kött så där hamnade vi.Alla åt exakt samma maträtt.Fläskfile med black&white sås.Undra om det beror på att vi hade halvapriset biljetter på just den maträtten?;-)
Efter det knallade vi bort till Bishops där Whiskey experterna ville ha sin efterätt.Flera "efterätter" intogs där innan vi gick till nästa ställe.
Fotboll skulle vi minsann se på, och vart gör man det bättre än på Olearys.Det var första gången jag var där men shit va mysigt ställe:-) Nu  är jag ju ingen fan av diverse fotboll och andra sporter, men det är kul att hänga med ändå och kolla in hur  killarna(oftast) skriker och är helt vilda när de hejar på just sitt lag.

 Jag har hittat en sån underbart god öl som är min favorit nu.Staropramen mörk.Mums va den var god.Ni måste prova den!


Det här är min bästa killkompis Daniel.Han har en störtskön humor och man har alltid roligt i hans sällskap:-)


 Jag hann hämta mina nya glasögon oxå.17.56 stressade jag in i affären, en sån där kund som ingen vill ha.. Jag bad lite om ursäkt för att jag kom in när de skulle stänga men åh vilken go kassörska det var tack och lov!
 De är ganska lika men ett par är större och ett par lite mindre, ja ni ser ju själv på bilderna.Jag köpte två men betalade för ett par.Dom större är redan mina favoriter,lite fulsnygga sådär!
Nej ni, nu ska jag försöka vakna och få nånting gjort för sen blir det jobb.Känns sådär med tanke på att jag hittade min favoritöl igår;-) 







"Falsk vänskap är när man är vän med någon och hon inte vet om det" Mia 8 år  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar