fredag 5 november 2010

 Idag har jag styrketränat.Jag har varit på systemet, efter de flyttade så har de dåligt med parkeringar i närheten, så idag har jag fått  armträning med tunga kassar genom stan och jag tror minsann de blev lite längre oxå....
Men jag gillar ju att shoppa och man promenerar ju mycket och sen avslutar med systemkasseträning så man kan ju nästan säga att jag tränat idag. ROLIG träning ;-)!!!!

Ikväll ska jag till en kompis som bor i skogen i ett fint rött hus, hon är en underbar vän med en humor utan dess like, och jag får alltid en massa goda skratt.Ikväll blir de inget vin för i morgon bitti blir de loppmarknad nio på morgonen.Jag är nog egentligen inte riktigt klok som frivilligt går upp klockan åtta en lördagmorgon??




Min tavla i köket.Jag gillar den massor,när jag gick i sexan "mimade" jag till Cyndi Laupers låt "Girls just wanna have fun" inför hela skolan.Jag hade mina fina blå högklackade skor,var jätte nervös men det gick jätte bra för efteråt frågade pojken jag va kär i chans på mig.Gulligt!

Nej ni kära bloggläsare, nu ska jag ta o raka mig lite börjar bli lite vääääääl hårig.Mustachen måste bort,in i duschen och fräscha till mig lite, så inte min kompis tror de kommit en illaluktande apa på besök;-)
Trevlig helg på er:-)
 





"Man kan skriva i en hemlig bok vem det är man är förälskad i .För då vet man ju alltid vem det är" Sara 9 år

1 kommentar:

  1. Snygg tavla, var kan man köpa en sån? / magnus

    SvaraRadera