tisdag 30 november 2010


Idag ville jag verkligen inte vakna.Snoozeknappen användes lite för länge med tanke på att jag skulle på ett möte innan jobbet.En stressig morgon med en ordentlig örontvätt blev det.För efter mötet gick jag och fick mina öron avgjutna för att vi anställda ska få ett par riktigt bra öron"proppar".Det kan behövas för det är rätt mycket buller i fabriken och de öronproppar som finns hör man inte vad kompisarna säger knappt.
Iallafall så sa de att de var noga med örontvätten.Och min skräck för att den som skulle avgjuta öronen skulle utbrista:
 -Men gud här vare mycket vax, fick mig att spola öronen på tok för länge.Så länge att jag fick stressa som en toka till mötet.

Väl där så fick vi instruktioner att vi inte fick prata, skratta eller hosta typ när det där medlet skulle härda.Bara att de säger att jag inte får skratta, gör ju mig som sagt enormt skrattsjuk.Sådär sitter vi 7 personer runt ett bord med öronen fullt i nåt jox och alla ser ju så roliga ut att jag inser att de här kan sluta illa.Som tur är hittar jag en brochyr som jag stirrar ner i och läser.Vet inte ens vad jag läste, men jag skrattade inte iallafall(bara ett litet smile)Duktiga mig!!!
Efter de blev det jobb och nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag.HEM LJUVA HEM!!!!

Ett loppisfynd som jag skrev lite text på och används
nu som brödburk.



"Drottningen är kungens fru.Drottningar ska vara vackra.
De som är dumma kan inte bli drottningar.
Men kanske kan de bli lärare"

Mattias 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar