lördag 6 november 2010

Loppisfynd

 Idag var jag och min underbara storasyster Carina på loppmarknad i Falun.Hon är lika lika tokig som mig när det kommer till "Shabby chic" inredning.En hel timme för TIDIGT hade hon klivit upp i morse på sin lediga dag för hon trodde vi skulle åka halv åtta.Hon är ute i god tid iallafall min syster*fniss*
Vi gjorde en hel del fynd faktiskt och känner att vi redan längtar till nästa gång.Det är ju så spännande för man kommer ju alltid hem med saker man inte visste att man behövde:-) Inte blir det ett stort hål i plånboken heller.



Dessa fina burkar blev mina för endast 40 kr för alla....Och en vit ram för15:-

 Salt o Peppar kvarn för 20:- stycket. Med salt o peppar i dem dessutom:-)
Lite fina Shabby papper som jag nog ska lägga på ett ljusfat som lite dekoration.
Två bruna ljustakar för 25:- st som naturligtvis ska bli vita.

Sen for vi ner på stan o köpte lite blommor.Jag älskar blommor även om de flesta är "fejk" så vill jag gärna ha nåt levande på köksbordet .Jag älskar blomsteriket för de har så fina små inredningsaker jag gillar där, tycker det är kul när de inte bara inriktar sig på blommor!

Massor av folk o trängsel...men åh va kul det är när man gör värsta fynden =LYCKA
"Man kan inte vara vän med en lillbror för han grinar jämt när man gör mål" Philippe 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar