måndag 29 november 2010

Fynd

Köpte en jacka på loppisen för några veckor sen.Jag har redan köpt en ny i år.Men den var en kort variant så när jag hittade den här längre jackan köpte jag den för en ynka hundring.Den har varit så varm nu i kylan så jag började kolla och gissa om det verkligen kändes ännu mer som ett fynd när jag insåg att det var en dunjacka jag köpt.

Lycka är att gå på loppis och göra fynd.Ibland när jag handlar så får jag en chock för att de ska ha en tia för nåt man verkligen vill ha.För att det känns för billigt nästan..Jag brukar alltid skynda mig fram med pengarna o betala så att de inte ångrar sig.För de känns som de sagt fel pris.Jag nästan skäms ibland tom när de är för billigt.Men lyckokänslan när man gjort det där fantastiska fyndet är heeeeelt underbar.



"Vid klagomuren i Jerusalem ska man stå och gråta.Om du inte lyckas med det kan du be någon kasta sten på dig
eller lugga dig i håret"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar