onsdag 15 december 2010

Zoobesök

Efter en dags arbete och en tupplur i soffan  åkte jag på Zoo. Ja man kan nästan tro det, min kära vän har så många djur. En hel flock hundar möter en dörren när man kommer. Hundar, hästar, katter, kaniner och marsvin. Jag har säkert glömt nåt djur oxå. Hon är en enorm djurvän och jag älskar att vara hemma hos henne för det är sånt härligt kaos av djur och underbara ungar. Själv så äger jag bara dammråttor och inte ens dom orkar jag sköta;-)

Så söt deras nya familjemedlem. Man har nästan lust o stoppa den i jackan och sno med sig den hem.

Mera nya små lurviga liv:-)

........Och ännu några till:-)




Alicia och hennes lilla söta hamster.


Charmtroll

Och mina sötaste favorittjejer <3


Rita berätta om lilla Palina som ofta brukar säga fel saker vid fel tillfällen. Bland annat en gång när hon fick hjälp av en en kille hon inte känner med sin kamera. Då kommer Palina springade och ropar: Mamma, mamma tänk om ni blir kära i varann nuuu???
*hahaha*


"Kungar har större hjärnor än vanliga djur"

Arne 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar