fredag 10 december 2010

Nya gardiner och världens lyckligaste son

Tänkte visa lite bilder på mina nya vardagsrumsgardiner som jag blev helt kär i när jag såg dem.Dom bara måste jag ha så nu
hänger de så fint här:-)


Lite passande kuddfodral

Jag har nog världens lyckligaste son just nu. Nä inte "nog" jag har världens lyckligaste son. Hans högsta dröm ända sen har varit liten är att ha en egen snöskoter. Och nu har hans dröm slagit in. På tisdag åker han och hans pappa ner och hämtar sin skoter som han nu är ägare till:-)Han har sålt sin moped, tagit av sparpengar och med lite hjälp av hans snälla pappa och julklappspengar av mig så blir det nu äntligen av. En sak han inte har tänkt på än är att han kommer ha sin morsa bakom sig HELA tiden. Jag tänker sitta där o kolla så han ENDAST kör i 30 km/timmen.OM han nu trodde att han skulle få vara ute med sina kompisar och "leka" o hoppa o busköra så tror han FEL. Jag tänker sitta där som en trafikpolis och se till att han sköter sig. Nä, skämt åtsido.Han har lovat mig en "åktur" och jag har mina aningar vad han tänker när han står där och flinar. Jag antar med att det slutar med att jag gallskrikandes hoppar av i farten i nån snödriva och GÅR hem;-) *hehehe* Så det får nog helt enkelt bli JAG som kör;-)Och är jag riktigt tuff så kanske det blir han som hoppar av och går hem så att jag kan ut och åka med hans vänner i stället;-)*fniss*




"Det värsta med att slåss med syskon är att man kan
skada sig själv"

Jacob 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar