söndag 26 december 2010

Myskväll med min roliga kusin

Igår var det den stora festdagen. Men jag hade mer lust att umgås med min underbara kusin som är hemma under jul. Vi kollade på film och hade riktigt trevligt.

Lite paket fick hon som hon blev otroligt glad över.

Min kusin är den mest spralliga och glada kusin man kan ha.

Men jag kan tycka att hon ätit lite väl mycket julmat;-)

Kanske ett o ett annat chips för mycket oxå?

Här är hon med Evert. Han som vi matade med ostbågar och sen låg o släppte rejäla illaluktande smygare. Jag trodde det var kusinen och hon trodde det var jag. Men det var den rackarns katten som förpestade luften så han fick snällt gå hem till husse;-)*hehe* 



( Min kusin ÄR verkligen den gladaste, roligaste o spralligaste människa jag känner, men vi var ju bara tvungen o skoja till
 det lite;-)*fniss*



"Hönan lägger ägg. Grisen lägger korv"

Hedda 5 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar