fredag 3 december 2010

Godmorgon


Ett första nattskift av fyra är nu gjort.En dag närmare frivecka.Idag när jag kollade min almenacka så insåg jag att jag inte haft en hel ledig frivecka sen efter semestern i somras.Men nu ska jag inte jobba extra en endaste dagJag ska bara njuta en hel vecka ledigt och förhoppningsvis ta mig till vackra Sörskog och ta en tur på skidorna.
Nu får det minsann ta och komma lite mer snö!

En helt underbar skidtur med ett par jobbarkompisar förra året.

Fikapaus i solskenet i skogen.Ser rätt nöjd ut.Det borde jag inte varit efter och blivit omkörd av en 80-årig gubbe i vinröda taighta manchesterbyxor........???!!(Pinsamt värre)*hehe*


"Man kan hänga julgranskulor i korset, så Jesus får lite fint och hänger i gott sällskap"

Tomas 7 år

1 kommentar:

  1. Ta med Lina om du vill ha sällskap i skidspåret, hon ska göra tjejklassikern nästa år. KUL LÄSNING Jenny för övrigt, skål och trevlig helg! KRAM Malin

    SvaraRadera