torsdag 9 december 2010

Pepparkaka och läckerpuddingar

Igår kväll vid halv tolv fick jag ett ryck och började baka eftersom min syster skulle komma och fika idag på förmiddagen.Jag gjorde en mjuk pepparkaka som jag hade på philadelfia glasyr och sen strödde jag på smulade pepparkakor ovanpå.Men jäklars va god den blev. Och enkelt. Jag älskar att det är enkelt och går fort för egentligen är jag inget stort fan av och baka även om jag älskar och äta hembakt;-)Det blir mycket shabbychic prat när jag och Carina ses. Vi är som sagt var lite tokiga båda två.Idag var det hon som ville ha en stor väska med sig och sno med lite grejs härifrån.(Men du syrran! Jag har ögonen med mig, bara så du vet;-)Fattas det nån gardin eller vardagsrumsbord eller köksbord så vet jag VEM det är!*hehe*

Hittade ett as snyggt kort(?) på oss tre systrar från vi var små.Alla har vi samma frisyr och undra vad det beror på;-)??Riktiga läckerpuddingar:-)



"Det är inte svårt i tomteskolan.Man lär sig dricka glögg, att vara snäll och säga såhär: Ho Ho Ho Ho. Det är mycket svårare att vara muslim.

Benny 7 år

1 kommentar: