fredag 10 december 2010

Vänmys och tjejsnack


Den här kvällen har spenderats med min vän Malin som jag inte har hunnit träffa på ett tag.Jobb och en massa annat har kommit emellan. Men åh va mysigt det är när man äntligen har tid och ses och egentligen var det meningen att vi skulle dricka glögg. Men vi skålade i ett glas vin och tog igen en massa tjejsnack i stället.Vi har haft så mycket roligt tillsammans jag och Malin och visst är det bra underbart  med vänner? Vad skulle man göra utan dom lixom? Tack bästa du för en trevlig torsdagskväll med en massa härliga skratt.Nu har du förlängt min levnadstid med MINST 10 år tror jag;-)*hehe*





"I USA har de skickat väldigt många män till månen. De borde skicka flera. Kanske allihopa.

Moa 6 år

1 kommentar:

  1. Jaaa, det var verkligen toppenmysigt goa vännen=) o nu får det inte dröja allt för länge innan vi tar en repris:)))

    SvaraRadera