tisdag 7 december 2010

Renovering och trötta systrar

När jag precis målat andra vändan på väggar och tak kom Magnus med alla grejer till sängen som han skruvade ihop hur fort som helst.Tänk va fort det kan gå när man har den kunskapen.Sen målades den och idag tog jag andra vändan så nu är den klar också(bilder kommer ikväll) Nu är det bara en möbel och sängbord som ska målas sen så börjar det bli helt klart:-)
Tack snällaste Magnus för hjälpen:-)



I morse när jag väntade på att färgen skulle torka hemma så åkte jag hem till min syster som håller på att renovera köket.Hon är helt slut stackarn och det förstår jag.Otroligt "snygga" var vi ska ni veta.Så snygga att vi skrattade åt varandra.Ni ska vara glada att ni slapp se oss helt enkelt.Rejält slitna, trötta och med rufsigt hår och med lite färg här o där på kroppen så är det en rätt rolig syn kan jag lova!Hon är helt makalöst duktig som tapetserat själv, målat hela hallen och köket, och målat om hela köksmöblemanget.(Och jag som är är helt slut av min lilla renovering;-)*hehe*

Så otroligt fint har hon gjort:-)

Läcker tapet med vackra silvriga inslag.Hon kommer få ett supersnyggt kök min kära syster:-)

"På tjugondag knut är julen slut.Då är människor ledsna, men grisarna är glada för de har överlevt.Då tvättar de av sig leran de rullat sig i för att gömma sig och vara som folk igen"

Sandra 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar