måndag 13 december 2010

Lucia, tomtar och julklapp

Åh idag fick jag iallafall lite julstämning. Efter jobbet gick vi anställda ner och tittade på luciatåget som företaget tar hit varje Lucia. Tomtar var där och delade ut julklappar till oss anställda också. Riktigt mysigt var det och härligt att få lite stämning så här veckan innan jul.


Vilka suveränt duktiga ungdomar. De sjöng så otroligt vackert. Jag blir så impad av dessa duktiga tjejer och killar. Även om jag kände mest igen mig i pepparkakstjejen och killen som började småfnissa. Jag och min kamrat Martin vi fnissade varje lussetåg från dagis upp till sexan. Mamma och pappa måste ju skämts varje gång jag skulle uppträda;-)*hehe*

Årets julklapp blev lax och hembakt bröd och choklad.Superbra att få nåt ätbart. Chokladen lär vara slut i morgon. Jag kan inte ha sånt gott i mitt hem. Godisdjävulen i mig vaknar lixom till liv.Rejält. Hoppas den smakar riktigt, riktigt illa;-)


"En genomsnittsfamilj är en familj som aldrig upplever något roligt. Den har nog varit gift väldigt länge"

Wanda 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar