lördag 11 december 2010

Loppisfynd

Tidigt,alldeles för tidigt klev jag upp i morse.Men är det loppmarknad så kliver jag mer än gärna upp tidigt även en lördag. Jag och Carina åkte in och igår kväll skojade hon och sa: I morgon på loppisen då får du lov o gå bakom mig bara så du vet;-) *hehe* Det är inte lätt när vi har samma smak och vill köpa samma saker hela tiden. Men vi gjorde lite härliga fynd både jag o syrran:-)
En stor glaslykta som jag ska sätta ett blockljus i med lite stenar 125:- Är tydligen ett företag i Enviken som gör dessa och andra fina saker.Vi köpte även "väggtexter" av dom.


Gulligt ullhjärta 35:-

Ram 20:- som jag ska sätta i nån annan bild i. Liiiiite mer Shabby måste det vara;-)

Ljusstakar och manchetter 15:-

Väggtext till sovrummet 65 :- Det bästa är att man enkelt kan ta bort dem även om de sitter på tapet om man skulle tröttna eller bilja byta ut den:-)

Blev lite mycket blänk i fotot av blixten men den här sitter nu på min vägg och kostade 45:- tror jag. (Som tur är så blänker den inte lika mycket i verkligheten)
Kolla in deras hemsida om du är sugen på nån text till din vägg. Eller varför inte designa din egna text?
http://www.holmqvist-tryckeri.se/




"Jag tror världen börjar vid ekvatorn och slutar vid nollpunkten. Där är det väldigt kallt"

Sara 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar