lördag 4 december 2010

Målarfärg och snyggingar

Vaknade lite för tidigt efter nattskiftet.Tror att jag har för mycket jag vill passa på och göra innan friveckan att jag inte ens kan slappna av när jag sover?Men nu är det bara två nätter kvar sen frivecka.Jippi!



Var till byggmax o shoppade de som behövs till målningen i sovrummet.Sen släpade jag och Jimmy ut alla möbler och förberett så det bara är att sätta fart på måndag.Apropå Byggmax,så har jag kommit på att det är alla snygga killar håller till.Tror jag ska bli stammis där o stå där o se lite halvens dum ut och fråga nån snygging om färg o penslar eller nåt*hahaha*


"Himlen är också utlandet.Om man inte uppför sig kommer man inte till himlen.Men det gör ingenting,jag vill hellre vara hemma"

Nina 7 år

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du kan ju alltid prova att komma och hälsa på oss på Byggmax byggforum på nätet, Byggla och se om du trivs lika bra där som i butikerna ;)

    /Joel, Moderator Byggla

    SvaraRadera