onsdag 8 december 2010

Vidbränd och trött

Halv fem i morse vaknade jag.Jag som är världens morgontröttaste människa.Kanske vart det för vitt i sovrummet???Nä skämt åtsido.Det blir alltid nåt krångel nu för tiden när jag ska försöka komma ur nattskiften och jag är glad att klockan iaf var halv fem och inte tre som också har hänt.Jag menar vad gör man
klockan tre på natten när man är klarvaken lixom?
Sängen vart då hur bra som helst.Innan hade jag fel sängben som gjorde att varje rörelse gjorde att det gnisslade.
Vansinnigt irriterande.
Men nu har jag nog Sveriges stabilaste sängram.Så stabil att den är omöjlig att rubba nästan.

Mina stolsdynor som kom med paket igår.Blev kanonfint.Ni vet nu får ingen varken sitta ELLER äta vid mitt bord;-)Och jag får defenetivt inte dricka rödvin.Jag är expert på att spilla.Hädanefter så sitter vi under bordet och äter!
*hehe*

Lite nya kuddfodral till köksoffan blev det med.De har jättefina grejer på textilboden.se, bra priser också:-)

Tur att det dröjer till måndag att grabbarna kommer.Deras rum har blivit totalt nerstökat och är fullt med grejer och jag har ingen inspiration alls o ta reda på det än.Tur det finns dörrar att stänga;-)Orken har tagit slut eller om jag är på väg och bli sjuk.Halsen känns oroväckande konstig.Men å andra sidan så kanske det blitt lite mycket med 60 timmars jobb förra veckan och sen direkt sätter fart o målar och grejar.Vi får hoppas att det bara är det!


"De första som kom till Kina arbetade så de såg i kors.Att de sedan blev lite sneda i ögonen måste man förstå"

Anton 9 år

1 kommentar:

  1. Heej jenny!
    Vad snyggt det blev i sovrummet! Skitsnyggt med en dörr som sänggavel, vi har ju också en vit gammal dörr som sänggavel, men långt ifrån lika stabil säng som du. För vår står och vinglar på åtta ben den:-) Men det blir ju inte så mycket rörelser i den nu för tiden, hehe så det är lugnt;-)
    Jättekul att följa din blogg. Att du hinner med o skriva så ofta:-) Eller så är det för att du har ett så händelserikt liv:-)
    Kraaamar till dig goa jenny så hoppas jag vi kan ses snart <3
    Tänk att få till det så där snyggt överallt!!!! Här får man ta det saaaaaaakta men säkert i snigeltempo;-)

    SvaraRadera