tisdag 14 december 2010

Fiskmåsar och kristallkronor

Kvart i fem i morse klev jag upp. Från en varm säng ut i kylan och halvstressad och yr i huvudet ilar man iväg till jobbet. Jag gillar inte alls dessa tidiga morgnar. Det gör inte han jag jobbar med heller.Som tur är, för hur jobbigt skulle det inte vara om han hade varit superpigg och alert? ;-) Vi sitter där som två gapande fiskmåsar och ser helt gräsligt trötta ut. Ögonen är som små streck bland svullnaden som man så vackert har när man är nyvaken. (lika vacker som en nyponros ungefär, eller INTE;-) När jag kom hem skulle jag bara vila lite, men jag tror jag gubbsov i soffan över en timme. Så nu känner jag mig som en människa igen. NICE!!!

Mitt nästa köp till hemmet tror jag får bli en kristallkrona till köket. Hittade flera på Ellos faktiskt.Så nu är det bara och vänta tills det dimper ner en rabattkupong i brevlådan! 







Det här är bästa dagen i mitt liv sa min grabb idag när hans skoter kom hem. Underbart o se hans nöjda min:-) 




"Jag tror världen slutar i Nacka för där finns inte mycket att göra, bara ett par gungor"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar