lördag 18 december 2010

Semesterlördag

Vilken intensiv dag. Men en riktigt härlig dag. Jag har fått så mycket gjort och har haft en sån trevlig kväll. Kunde inte bli en bättre semesterdag! Dagen började med ett loppisbesök  med Rita. Hittade den här kransen för en tia. FYND!
 
Lite julpynt båda för 15:-

En julklapp till syrran som hon redan fått för en tia. Jupp, nu vet du de....*hehe*

Och lite böcker för en tjuga. En riktigt rolig dag på loppisen, gjorde en del till fynd men blev inga kort tagna på de.

Sen for vi ner på stan och shoppade loss lite till. Hungriga blev vi oxå så vi lunchade på stan på mitt favorit fik Piacetto där de har en underbart god sallad.
 På kvällen firade jag och mina systrar jul. Vi brukar ha en egen liten julafton då bara vi ses och delar ut julklappar som vi köpt för 200:- till varann.( Mer om de får ni läsa om i morgon. )Kvällen avslutades på bästa tänkbara sätt att Erik vann Robinson, han som jag hejat på från första början:-)En lugn lördagskväll och jobb som väntar i morgon. Men jisses vad välbehövligt det var med en semesterdag mitt i all julstress:-)


" Man kan tala Engelska med rymdvarelser.
För de kanske är från England"

Oscar 6 år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar