söndag 12 december 2010

Adventsfika och goda skratt


Vaknade pigg och utvilad idag.Härligt! Den här lediga veckan har gått alldeles för fort och lite jobbigt att jag vart så trött o seg mest hela veckan. Men idag vaknade jag iallafall piggare än på länge.I morgon är det jobb igen och sen jobbar jag varje dag ända fram till julaftonsmorgon.Puh!!!
Idag kom Eva och hälsade på.Vi myste med lite tända ljus, pepparkakor och lite varmt kaffe.Vart en riktigt mysig tredje adventsfika med massor av härliga skratt.Ni ska också få höra vad vi skrattade så gott åt.Ni vet att jag kan göra bort mig. Men jag har en kompis som också ligger i nästan samma klass som mig. Eller jag tror hon nästan är värre. Den här gången hade vi varit och shoppat på kupolen och var på väg med alla kassar till bilen på parkeringen.När vi står utanför min bil och är på väg att hoppa in så råkar min kära vän lägga av en rejäl brakare. Vi tittar på varandra med en stirrig blick och börjar gapskratta. Vi tittar oss omkring men ingen var i närheten tack och lov.Så vi hoppar in i bilen. Och när vi satt oss till rätta i sätena så får vi syn på att det sitter en kille i bilen brevid oss med bilrutan NERVEVAD!!!!! Så min kära vän måste i princip ha släppt en brakare rakt i ansiktet på den där stackars STACKARS killen! *hahahahahaha* Total panik och hysteriska skratt och illröda ansikten drabbar oss där i bilen och kan jag säga att vi åkte därifrån med en REJÄL rivstart??!
*hahahahaha*

(visst är det tokroligt när ANDRA gör bort sig?)


Hoppas ni haft en mysig tredje advent också:-)


"Att vara annorlunda betyder att man inte känner
igen sig i spegeln"

Karin 8 år




3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA! Där fick jag mig ett regält gott skratt!! hahahaha! låter som om det skulle vart jag...hehe!! Tusan vad skönt med folk som är sig själva;-)
    KRAM TILL DIG JENNY!!

    SvaraRadera
  2. hahaha så jäkla komiskt ju

    SvaraRadera