torsdag 30 december 2010

Pizza och photoscape

Igår kväll åkte jag och Robin till American take away i Borlänge där min syster tagit reda på att de har Glutenfria pizzor. Alla stora hamburgekedjor har alltid glutenfritt, men pizza är lite svårare. Trist nog har det inte glutenfritt på American take away i Falun så då blev det en biltur dit. Men jag blir ju lite extra mån om att min allergiske grabb ska få äta Pizza som alla andra. Så då åker jag mer än gärna en extra sväng i bilen:-)

Sen blev jag fast i Photoscape där man kan fixa till bilder.
 Tror jag hittat en ny hobby. Bilderna blir så mycket finare........



.....Även om jag är lite missnöjd med att läppstiftet
fick fel röd nyans;-)

*höhö*



"Äldre kan inte få barn. Deras äggstockar har
tagit slut och dessutom har mannen
problem med protesen"

Petter 9 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar