torsdag 23 december 2010

köttfärs och tvättmedelsklappar

Sistaminuten shoppingen gick bra. Jag skulle komma ihåg tre saker. Jag kom ihåg två. Ganska bra gjort ändå med tanke på att jag blir lite smått förvirrad när jag ska trängas med folk. Så nu får jag improvisera det sista paketet till Robin.

Sen käkade vi lite nyttig lunch såhär dagen innan jul;-)

Min syster Anneli och hennes son Mattis var också med oss. I bilen hem började vi prata om vilka julklappar våra söner köpt till oss. En jul fick Anneli bindor och tvättmedel av sin grabb. Endast 6 år hade han knallat ner till affären och handlat till sin mamma. Undrar allt vad han tänkte på? vad behöver mamma egentligen? vänta få se...... Jo men tvätta är hon bra på och bindor kan hon behöva typ;-)??*hehe*
Mina kära söner slog in ett paket köttfärs som jag fick ett år. Ett annat år fick jag en stekspade. Och jag utbrast -Åhh... PRECIS vad jag behövde.TACK! (man lär ju ljuga för tanken var ju god;-) och de var ju ganska små då sönerna. Men får jag fläskotletter eller nåt annat med mat o göra i år då ligger de riiiiisigt till!
(jag har varnat dom;-) *hehe*

Många goda skratt blev det i bilen på väg hem iallafall:-)



"Det viktigaste med att förälska sig är att
ha någon att visa upp"

Birgitte 8 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar