måndag 6 december 2010

Silverputs och måleri

Åh fy sjutton va underbart o äntligen vara ledig.En vecka utan extrajobb.Härligt är bara förnamnet.Jag måste bara berätta om en diskussion jag hörde på jobbet.Man får höra mycket roligt i sina öron när man jobbar med mestadels män.Jag vet inte hur de kommer in på det men de två männen börjar diskutera silverputs.Och den ena mannen säger:
-Du vet i mannens utlösning finns det lite ammoniak så det är jätte bra att putsa silver med.Prova får du se säger han till den andra!Massor av skratt och konstiga bilder i huvudet dyker upp.Och en sak är då säker.Blir vi bjudna på middag där nån gång så har iallfall jag med mig EGNA bestick!;-)*hahaha*

Nu ska jag sätta fart o måla.På med bra musik o målarkläder.
Och  tuppluva.För nu ska först taket målas och jag vet hur jag brukar se  ut när jag kladdar med färg och jag har inte lust och
 byta hårfärg igen;-)


       "Om man gifter sig måste det vara för man älskar någon
                mera än sig själv.Det tror jag inte blir så lätt"
                                  
                                               Ellen 7 år

1 kommentar:

  1. Vad är det för sjuka gubbar du jobbar med? ;-) Kommer du på middag någon dag förresten? hehe

    SvaraRadera