söndag 5 december 2010

Målarfrustration


När jag väl bestämt mig för att göra nåt så ska allt gå i raketfart.Så nu när jag får lov att vänta ännu en dag med att börja renoveringen i sovrummet gör mig frustrerad.I vanliga fall när jag kommit på att jag ska måla om nåt rum, så åker jag in o köper det jag behöver, sliter ut alla möbler, sen målar jag som en tok tills det är klart.Ibland önskar jag att jag kunde stå där o måla i min egna lilla värld o ta en paus o typ vila ibland.Men nej jag blir som besatt, målar i tvåhundra,skvätter en massa färg och halvspringer med rollern och penslar fort som f*n.Innerst inne är jag nog så jäkla nyfiken på hur fint det kommer bli att jag inte har tålamod att måla i ett tempo som jag inbillar mig att normala människor gör.Men sen har jag iof aldrig sagt att jag är normal heller;-)*hehe*

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng och hoppas att jag kan sova länge för halv sex bär det av till jobbet igen för de sista tolv timmarna.Sen jäklar ska de äntligen målas:-)!!!

Den här klockan är som gjord för att flytta hem till mig.
Så underbart fin!

"Eftersom gud är osynlig så hör han inte sin egen röst.
Därför finns det en del ondska i världen"

Sofie 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar