söndag 16 januari 2011

Vin, skratt och jobbångest

 Idag har jag vart rejält trött. Men det kan det vara värt ibland efter en rolig utekväll. Jag och Malin hade lite vinmys hemma hos henne innan vi tog oss ner mot Faluns krogar. Egentligen skulle vi vart ut på fredagen, men mina tonåringar skulle iväg till Ornäs på fest så vi ställde  in det. Jag vill gärna vara nykter så att jag kan åka och hämta hem dom då. Men igår var de iallafall min tur att roa mig. Och det måste jag säga är jag och Malin bra på. Fast som vanligt så är det alltid roligast före. Med allt flams och skratt. Jag skulle prova ett par lösgonfransar men de bara hamnade på sne hur jag än försökte. Men härliga skratt fick vi av de där fransarna kan jag lova;-)



Min härliga vän. "Fniss Lisa"





Nu är min lediga vecka slut. Redan. Fy tusan vad de här härliga lediga veckorna bara svischar förbi. Tio dagars jobb på raken har jag framför mig nu. 84 timmar ska jag göra innan jag är ledig igen. Så jag kan lova att jag har lite jobb ågren nu. Men jag tror tametusan att jag ska gå raka vägen till jobbet i morgonbitti och söka lite kompledigt...(hehe)  



"Om vi inte hade haft hud hade själen lossnat och hoppat ut"

Julie 6 år


1 kommentar:

  1. Hej Jenny!
    Ja du precis som jag hade tonåringar på fest i Ornäs =))..
    Minns du Ludde som du prata om vägbeskrivning med..Det var min grabb det =))
    Har tänkt skriva till dig tidigare men inte blivit av..
    Vi bodde i grycksbo tidigare...Jimmy å ludde umgicks en hel del..=)
    Jag precis som du gillar chabby..,så jag e inne ofta på din blogg å kollar runt..Och lite extrakul när du har bilder på Jimmy å Robin oxå..
    Kommer ju så väl ihåg dom som yngre=))..
    Ha det nu bra...Å hoppas din jobbvecka (10 dagar) blir relativa iallafall....sköt om dig..
    mvh Anna

    SvaraRadera