måndag 31 januari 2011

Göra om - till nåt nytt!

 Först hade jag bestämt mig att sälja detta skåp som har funnits i min ägo i många år. Det kändes trist att sakerna doldes av dörrarna. Men efter ha skruvat av dom så kändes det genast bättre. Och efter att lite nya loppisfynd inhandlats så får det nog bo kvar här hos mig iallafall. Ja inte är man utan ideer iallafall. Och det är tur ibland. Tur för min plånbok. Eftersom det är laserat och jag vill ju ha det vitt och lite nött, så ska penslarna och sandpappret fram bara jag fått lite ork och inspiration.
Idag blev det extrajobb. Likaså tisdag och onsdag. Men det är i portvakten och inte på mitt vanliga jobb och där tycker jag det är roligt att vara. Jag är glad att jag får vara där och göra nåt helt annat än att arbeta med papper. Egentligen trivs jag ju som bäst när jag får jobba med människor, lite socialt sådär. Och lite extra pengar till alla mina projekt och ideer skadar ju verkligen inte:-)





"Förr kom mjölken från kon, nu kommer den från Arla"

Lars 5 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar