fredag 28 januari 2011

En tokbra fredag

Vilken härlig shoppingdag vi haft. Tänk vad lycklig man kan bli av att shoppa? Först åkte vi till en rolig affär som heter "Owes"som ligger 3 km från Ikea ungefär. De har massor med fina saker till väldigt bra priser. Där hade jag kunnat handla hur mycket som helst. Så jag får nog ta en sväng dit snart igen. Sen blev det IKEA och köpcentrat brevid där jag hittade en underbar klänning som jag tänkte ha i morgon när det blir tjejfest. (kan visa er den i morgon)

Blockljusstakar till köket.

En stor krona till väggen. Den ser liten ut på bilden, men den är stor och tung och pryder nu min vägg så fint. 99:- på Owes.

Ramar till mina vackra bilder från den där Shabby chic tidningen jag fick i julklapp. Blev underbart fina tavlor:-)


Och lite ljus. Här hemma eldas det för fullt så det går åt lite. Och vem åker till IKEA utan att köpa ljus;-)?

Duktiga med dieten var vi oxå. 12 dagar idag. Och det går hur bra som helst nu. Jag är inte ens hungrig utan känner mest att jag bör dricka en cambridgedrink när jag blir lite trött. Målet börjar närma sig nu. Härligt!

Ett nytt duschdraperi, badrumsmatta, hylla, ljusstakar och lite småsaker blev det oxå. Det slinker ju lixom ner lite smått och gott när man vandrar omkring där med sin kundvagn. Det upptäcker man när man ska till och betala iallafall. *Hehe*

Sen kom goa Sassa (som jag är moster till) och syrran hit och fikade. Så en underbar fredag har jag haft. Imorgon väntar loppisen. Och eftersom jag har fått en ide till köket måste jag dit och leta grejer. Det är underbart med ideer. Men nu börjar jag ärligt talat tröttna på mig själv och alla mina ideer hela tiden. Men man är väl inte riktigt klok heller;-)



"Många människor kommer aldrig till jorden utan fortsätter vara rom"

Thomas 7 år

5 kommentarer:

  1. "If you dont think money can buy you happiness, you dont know where to shop"
    Jag gillar det talesättet :D

    SvaraRadera
  2. Haha... Jag håller VERKLIGEN med!!!!:-)

    SvaraRadera
  3. Hej, den fina kronan var kan man köpa den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej:-)
      Jag hittade den på en affär som heter Oves som ligger ca 3 km från ikea i valbo.
      Men det var ju ett år sen!
      GOD JUL på dig!!!

      Radera
  4. Tack, jag får leta vidare på nätet. :) den är himla fin i alla fall! God Jul & Gott Nytt År!!

    SvaraRadera