lördag 29 januari 2011

Massor av loppisfynd



Tavla 10:-

I morse åkte jag och Carina på loppisen i Falun. Och vilka fynd vi gjorde. Massor av vackra saker superbilligt! Glad är bara förnamnet just nu.....

Stege 150:-


Skål 10:-



Väggljusstake 20:-



Kakfat 30:-



Flaskhållare 15:-



Flaskor max en tia styck.



Kruka 5:-



Gamla kryddburkar 10:- för alla.



Kakburk 5:-

Fin behållare till en flaska 10:-



Vila klänning 20:-



Skjorta från Mexx 20:-



Och två tunikor 20:- stycket.




Min syster Carina fyndade också massa fina saker. Blandannat en sån vacker gammal bok, helt underbar! Idag hade jag turen att det första bordet jag hittade var ett riktigt fyndbord. Tur det finns mobiler så att syrran oxå hann med och sno åt sig lite vackra grejer också. Jag hade så mycket saker i mina händer att jag knappt kunde handla nåt mer. Men på nåt vis lyckades jag plocka på mig ännu mera grejer. Så jag kan lova att idag var det överlyckliga systrar som for hemåt efter den bästa loppisturen på länge:-)

Gud vad jag älskar att fynda på loppisar!




"Inne i huvudet finns det celler. Jag tror de heter järnceller eller sädesceller eller så"

Anders 6 år

2 kommentarer:

  1. Kan inte annat än gratulera =D!!!!
    Super fina fynd!
    Det är sådär en loppis dag ska sluta!
    Underbara tunikor till dig..och underbara ting till ditt hem =D!
    Nä idag han jag inte dit...,tycker dom stänger lite för tidigt..,svårt att hinna i tid i bland med små barn kring benen....

    Ha en skön OCH TREVLIG kväll nu...,tror visst det var "tjejkväll" på G!!!!!

    Kram Anna å "Ludde"

    SvaraRadera
  2. Tack:-) Ibland har man tuuuur! Efter en halvtimme var hennes bord helt tomt. Då kan du tänka dig va tokiga folk blev, inklusive jag..haha....
    Ha det så bra och hälsa Ludde!!! Kramis

    SvaraRadera