söndag 30 januari 2011

Tjejfest

Ja fest blev det. En härlig tjejfest. (Ja fast en kille dök upp men han fick vara med på en hederlig tjejfest också) Jag tror inte han hade tråkigt iallafall *haha*
Jag var smart igår. Skitsmart. Drack ett svagare vin med endast 8.5 %. Dessutom var det inte gott, men det visste jag  inte när jag köpte det såklart. Så efter diet i två veckor så lyckades jag bli lagomt glad och sprallig. Och det är ju härligt att känna att man lever även på söndagen. För det är ju aldrig roligt när man blir för glad och för sprallig (inte dagen efter åtminstone;-)


Sen drog vi in till Falun och svängde våra lurviga rejält. Lagomt mycket folk var det så vi kunde flaxa runt där på dansgolvet som värsta Michael Jackson`s (eller inte.....*fniss*) Men shit vilken rolig tjejkväll vi hade!!! (även om vi inte kunde göra några moonwalks) Fast jag tror tametusan de inte var långt ifrån emellanåt minsann;-) *hehe*

Jenny fixade äntligen hundvakt till sina älsklingar och tog sig ut till byhålan. Härligt!




Blev inget vidare kort.(varken på mig eller klänningen) Men lovade er ju att visa klänningen jag fyndade. Tyvärr ser man klent, men den har lixom ett lager spets utanpå kjolen med sammetsränder på. Love it!



"När mannen puttar in sina testiklar i kon blir det valpar"

Patrik 6 år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar