tisdag 25 januari 2011

Blocketfynd

Åh va jag är glad. Hittade den här på Blocket igår. Två stycken likadana fast en större och en mindre för endast 300:-. Jag har stört mig så mycket på det fula elementen i köket och funderat på vad jag ska ha där. Tills dessa dök upp igår kväll och såg att dessa skulle va helt perfekt. En i köket och den större i sovrummet. Och massor av förvaringsutrymme. Det kan man aldrig få för mycket av. Så nu går jag runt här och är glad. Lycklig att jag slipper se det där fula elementet:-)




"Jesus var tvungen att gå på vattnet eftersom motorbåten inte var uppfunnen på den tiden och eftersom han inte hade några simfötter. Motorn uppfanns av en som heter Bell. Han hade ett äpple på huvudet."


Majken 7 år

4 kommentarer:

  1. AVIS!!!!!;)//Malin P-Håll

    SvaraRadera
  2. Jättefiiiiiint=D!!!

    Jag gillar blocket ja å ;)

    Anna

    SvaraRadera
  3. Vi sitter här och undrar vad du köpt egentligen ^^. Är det 2 soffor? 2 lådor? Eller något helt annat? (Antar vi att det är)
    Hälsningar några som inte är så chabbychic (Lina & Malin) ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha...Det är egentligen två lådor med lock. Men med lite kuddar så bli det ju som en soffa- Så ni hade alla rätt;-) hehe...

    SvaraRadera