tisdag 11 januari 2011

Storshopping

 Dagen har spenderats på kupolen i Borlänge med Angelica och hennes syster Rosalie. Massor av rea och det enda jag köpte var hårspännen för en tjuga. Billigare shopping har jag då aldrig varit med om;-) 

Det är så härligt och vara ledig. Bara göra vad man vill och har lust med. Sova på morgonen, vakna i lugn och ro. Träffa vänner och göra roliga saker. Vara pigg och utvilad. Inget stress och jäkt. Synd bara man måste jobba tio dagar där emellan oxå;-)


Nu ska jag tänt massor av ljus, myst ner mig i soffan och ska strax se på film. Måste vila mig i form inför skidåkningen i morgon;-) Det är inte alla som måste fixa chaffis till skidspåret inte, men någon måste ju vara den första. Kanske är det jag? *hehe*
Kanske blir det en rolig syn där i spåret på vägen hem efter intagit Mintu'n. Som tur är så finns det knappt en backe. Bara en liten en på vägen hem. Det här kan bli spännande värre;-)

Sen på kvällen blir det pubrunda i Falun. Det bästa med mitt jobb är mina jobbarkompisar. Vi hittar på så mycket skoj på friveckorna. Det gille jag!





"Det viktigaste är att man kommer från ett
 tryggt och labilt hem"

Margaretha 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar