söndag 9 januari 2011

Grisar och snart frivecka

 
Idag har det inte hänt mycket här. Vaknade efter nattskiftet och 18.00 ska jag vara på jobbet igen och göra de sista tolv timmarna innan friveckan. Det är en härlig känsla att räkna ner timmarna för att sedan nästa skutta ut därifrån med ett lyckorus i kroppen.

Min jobbarkompis Daniel har skaffat en ny telefon. Så på rasterna sitter han och spelar nåt spel. Han ska döda grisar. Det är ett fruktansvärt ljud i det där spelet. Missar han grisen så så hör man ett elakt skratt. Men det värsta är inte de olika ljuden i spelet. Nä det är Daniels ljud.
-Dö dina jävla grisjävel, skriker han (så man nästan hoppar till när jag sitter där i lugn och ro och läser min tidning.)
- Meeeeen din skitgris!
- Jaaaaaa där dog du allt grisfan!
-Hahahaha... nu ska du allt få dina fula gris.
Och så där håller det på varenda rast. Jag har hört ordet gris miljoner gånger och det är en ganska rolig syn att smygtitta på han när han sitter där som besatt och ska döda grisar.

Nää nu ska jag skynda mig iväg och undra hur många gånger jag får höra dö grisjävel dö inatt? *hehe*



1 kommentar:

  1. Haha Angry Birds! Har spelat det rätt mkt på Jan-Eriks telefon! :D Man blir fasiken irriterad på dom där fula gröna grisarna! haha! :D

    SvaraRadera