måndag 24 januari 2011

Kakfatsdrömmar

Idag blev det en stadsvända med syster. Vi gjorde en hel del fynd. Halvareapriset på Lindex så där shoppades en flera krämer och serum till ansiktet för inga pengar alls. Blomman på bilden fick också flytta hem till mig. Lite vårkänslor på köksbordet mår man ju fantastiskt bra av. Även om jag är rädd att den snart kommer flytta ut med tanke på mina gröna fingrar;-)

Tre nattskift har jag framför mig tills på torsdag då jag får en sån där härlig frivecka igen. Så nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova en sväng. Så jag orkar med natten. Och drömma om det där fantastiskt vackra trevåningskakafatet jag såg på Indiska. Vitt såklart. Jag blev helt kär i det. Men 450 riksdaler kändes lite dyrt. Men vem vet...Kanske blir det mitt iallafall;-)?

"En mormor är en man kan sjunka ner i och dränka alla sina sorger i"

Alexander 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar