söndag 23 januari 2011

Långsöndag i fabriken

Idag ska jag ska jag iallafall jobba igen efter förkylningen. Börjar lite lätt med 12 timmar på pappersfabriken. (Hjälp) Jag bara hoppas jag orkar. För kroppen är inte så pigg än. Men att vara sjuk på helgen är inget vidare för plånboken tyvärr.
Sjunde dagen med Cambridgekuren idag. Inte ett fusk. Känner mig nöjd över mig själv. (Efter flera misslyckade försök att få bort de där kilona) Idag ska jag väga mig. Spännande. Men samtidigt lite skrämmande för tänk om det inte har hänt nåt? Då kommer jag bli sur. Skitsur. Surare än surast typ. Morgontrött (ska gå upp 05) skitsur och alldeles fantastiskt charmig kommer jag bli;-)*hehe* Stackars mina jobbarkompisar i såfall. Så nu är det bara att hålla tummarna för mig.
 (och för jobbarkompisarna skull;-)

*Hehehe*


"Min farmor ville bli balettdansös. Men så visade det sig att hon var för kort mellan låren
och överkroppen"

Christina 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar