fredag 7 januari 2011

Nattskift och fågelburar

Då var första av fyra nattskift avklarade. Senare är det dax för den andra. Men på måndag när alla får kliva upp och gå iväg till jobbet då är jag ledig en vecka. Inte så dumt minsann. Så den här helgen händer det inte mycket mer än att jobba, sova och göra de där trista vardagssysslorna. På onsdag nästa vecka så har vi på jobbet bestämt att vi ska åka längdskidor och grilla korv, dricka mintu och Oboy och senare på kvällen ska vi ut och äta och dricka en eller två öl;-) Så jag får se fram emot det den här jobb helgen.

Den är söta lilla fågelburen hittade syrran på Jotex så den ska jag beställa. Vad är ett Shabby hem utan en fågelbur lixom;-)?
Söta hus för värmeljus



Vill ha...





"Gamla män är väldigt förtjusta i unga sjuksköterskor. De tycker att gamla tanter är för gamla och så har de själva glömt hur de ser ut i spegeln ovanför tvättstället"

Lena 7 år

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat till din blogg också Jenny! Verkligen en mysig en! Den ska jag fortsätta att följa =)

    MVH Sandra (Johans fru) ;)

    SvaraRadera