måndag 3 januari 2011

Äntligen måndag!

Måndag och äntligen lite vardag igen. Känns ganska skönt måste jag erkänna att storhelgerna är slut. Julmat, julgodis och nyårsmat. Äta, äta och äta. Frosseri är bara förnamnet och jag hoppas jag att jag kommer i arbetsbyxorna idag. Så att det inte blir som efter semestern när jag bara hann säga till Angelica i omklädningsrummet att: Shit vad mina byxor har krymt. Sen går vi ner och börjar jobba och jag böjer mig ner och knappen i brallorna fullkomligt flyger all världens väg. (Vilket jäkla tvättbolag vi har som krymper folks kläder på de där viset;-)  I dag blir det minsann Broccoli och kyckling i matlådan. Ryggen känns äntligen bättre så nu kan jag äntligen börja träna lite oxå (även om jag förmodligen inte hade gjort de iallafall under hetsätarhelgerna *hehe*)


Nu blir det jobb i 7 dagar. Sen är jag ledig en vecka igen. Härligt som sjutton och mjukstarta lite efter julledigheten:-)


Fotona har jag tagit ur den där tidningen jag fick i julklapp. Jag ska köpa ramar och rama in flera bilder. Blir fina  Shabby chic tavlor till sovrummet som behöver lite nya tavlor.



" Skillnaden på tantkroppar och manskroppar är att tantkroppar har flera hemliga rum i bägge ändar"

Mikael 6 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar